Spletna analitika
16022
page-template-default,page,page-id-16022,bridge-core-1.0.7,ajax_fade,page_not_loaded,,paspartu_enabled,paspartu_on_bottom_fixed,qode-theme-ver-18.2.1,qode-theme-bridge,wpb-js-composer js-comp-ver-6.0.5,vc_responsive
 

Spletna analitika

Kaj počno obiskovalci vaših spletnih strani?

Googlovo orodje za analizo spletnih strani vam daje edinstven vpogled v obnašanje obiskovalcev in njihovo pot skozi vašo spletno mesto.

Omogoča vam testiranje različnih možnosti sledenja in meritev uspešnosti na posamezni strani. Zajema vse vidike interakcije z uporabnikom, kot so jezik, lokacija, vrsto brskalnika in sistema, ki jih uporabnik uporablja, vstopno stran, stopnjo odboja.

 

Vsi ti podatki so uporabni, ko želimo izboljšati rezultate svojih spletnih akcij!

 

Kaj vam lahko ponudimo?

 

Sledenje dogodkom, konverzijam
Cilje lahko določite vsem akcijam na spletnem mestu:

  • izpolnjenim obrazcem
  • prenesenim dokumentom
  • poslani elektronski pošti
  • ogledom video posnetkov

Informacije uporabimo za merjenje učinkovitosti spletnih akcij kot celote. Zbrani podatki v daljšem časovnem obdobju nam omogočajo napoved trendov, na podlagi katerih lahko prilagodimo nadaljnje oglaševalske akcije. Slednje ima pozitiven vpliv na donosnost naložbe (Return on Investment).

 

A/B testiranje
Da dosežemo zastavljene cilje konverzij, je potrebno odstraniti vse šibke točke. Najbolj učinkovit način je testiranje različnih variacij posamezne strani, z zgolj manjšimi spremembami, da ugotovimo, katera doseže najboljše odstotke. Lahko se poglobimo še globlje in kombiniramo uspešne variante, dokler stran ne doseže želene uporabniške izkušnje.

 

Analiza prometa
Ugotovimo lahko, od kje promet izvira, kako so bili obiskovalci usmerjeni na našo spletno stran in celo, katere ključne besede so uporabili pri svojem iskanju.

Brez jasno določenih ciljev v analitičnem orodju Google Analytics nimate drugega, kot 'nobel' števec prometa!