Omogoča vam testiranje različnih možnosti sledenja in meritev uspešnosti na posamezni strani. Zajema vse vidike interakcije z uporabnikom, kot so jezik, lokacija, vrsto brskalnika in sistema, ki jih uporabnik uporablja, vstopno stran, stopnjo odboja.
Vsi ti podatki so uporabni, ko želimo izboljšati rezultate svojih spletnih akcij!
Sledenje dogodkom, konverzijam
Cilje lahko določite vsem akcijam na spletnem mestu:
Informacije uporabimo za merjenje učinkovitosti spletnih akcij kot celote. Zbrani podatki v daljšem časovnem obdobju nam omogočajo napoved trendov, na podlagi katerih lahko prilagodimo nadaljnje oglaševalske akcije. Slednje ima pozitiven vpliv na donosnost naložbe (Return on Investment).
A/B testiranje
Da dosežemo zastavljene cilje konverzij, je potrebno odstraniti vse šibke točke. Najbolj učinkovit način je testiranje različnih variacij posamezne strani, z zgolj manjšimi spremembami, da ugotovimo, katera doseže najboljše odstotke. Lahko se poglobimo še globlje in kombiniramo uspešne variante, dokler stran ne doseže želene uporabniške izkušnje.
Analiza prometa
Ugotovimo lahko, od kje promet izvira, kako so bili obiskovalci usmerjeni na našo spletno stran in celo, katere ključne besede so uporabili pri svojem iskanju.
Brez jasno določenih ciljev v analitičnem orodju Google Analytics nimate drugega, kot 'nobel' števec prometa!