Ne moremo uporabiti kar prve besede, ki se nam utrne v povezavi z vašo dejavnostjo. Konkurenca za popularne ključne besede je ostra in nova spletna stran optimirana nanje, ima bore malo možnosti pojavitve na prvih mestih naravnih rezultatov na spletnih iskalnikih. Če po drugi strani optimizirate strani na manj tekmovalne besede, kot na primer ime vašega podjetja, se pojavi druga težava. Nihče, razen vas in morda vaših prijateljev, ne bo vnesel ime vašega podjetja v iskalnik. Iskanje optimitalnih besed je iskanje kompromisa med popularnostjo in pogostostjo uporabe in je v končni fazi lahko razlika med uspehom in neuspehom poslovanja.
Raziskavo ključnih besed s pridom uporabimo tudi v druge namene: lahko napovemo spremembe v povpraševanju, se pravočasno odzivamo na spreminjajoče tržne razmere, spoznavamo uporabnike in odkrivamo nove proizvode in storitve, ki jih uporabniki že iščejo.
Kot se jutro težko prične brez skodelice dobre kave, tudi spletna stran težko zaživi brez dobre izbire ključnih besed. Nikoli ni prepozno za nov začetek.
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.