Raziskava ključnih besed
16047
page-template-default,page,page-id-16047,bridge-core-2.3.6,ajax_fade,page_not_loaded,,paspartu_enabled,paspartu_on_bottom_fixed,qode-theme-ver-22.2,qode-theme-bridge,wpb-js-composer js-comp-ver-6.2.0,vc_responsive
 

Raziskava ključnih besed

Vse se začne z besedo, vpisano v iskalno okno

Če želite pridobiti promet preko spletnih iskalnikov, je raziskava ključnih besed najpomembnjša dejavnost in mora biti opravljena preden se lotimo resnejše optimizacije spletnih strani.

Ne moremo uporabiti kar prve besede, ki se nam utrne v povezavi z vašo dejavnostjo. Konkurenca za popularne ključne besede je ostra in nova spletna stran optimirana nanje, ima bore malo možnosti pojavitve na prvih mestih naravnih rezultatov na spletnih iskalnikih. Če po drugi strani optimizirate strani na manj tekmovalne besede, kot na primer ime vašega podjetja, se pojavi druga težava. Nihče, razen vas in morda vaših prijateljev, ne bo vnesel ime vašega podjetja v iskalnik. Iskanje optimitalnih besed je iskanje kompromisa med popularnostjo in pogostostjo uporabe in je v končni fazi lahko razlika med uspehom in neuspehom poslovanja.

 

Raziskavo ključnih besed s pridom uporabimo tudi v druge namene: lahko napovemo spremembe v povpraševanju, se pravočasno odzivamo na spreminjajoče tržne razmere, spoznavamo uporabnike in odkrivamo nove proizvode in storitve, ki jih uporabniki že iščejo.

Kreativnica - ključne besede, long tail
Kreativnica - ključne besede

Kot se jutro težko prične brez skodelice dobre kave, tudi spletna stran težko zaživi brez dobre izbire ključnih besed. Nikoli ni prepozno za nov začetek.