Optimizacija za iskalnike
optimizacija za iskalnike, vidljivost, SEO, ključna beseda
16017
page-template-default,page,page-id-16017,bridge-core-1.0.7,ajax_fade,page_not_loaded,,paspartu_enabled,paspartu_on_bottom_fixed,qode-theme-ver-18.2.1,qode-theme-bridge,wpb-js-composer js-comp-ver-6.0.5,vc_responsive
 

Optimizacija za iskalnike

Kaj sploh je optimizacija za iskalnike?

Preprosto povedano: spletne strani morajo tehnično in varnostno ustrezati spletnim iskalnikom, če želimo, da jih bodo ti glede na iskane besede uvrščali med zadetke na prvih straneh, ne da bi nam bilo treba za to plačevati. Lastnik spletne strani tako doseže maksimalno vidljivost v rezultatih, imenovanih tudi naravni ali organski, torej ne plačljivi.

Da bi lahko ustvarili dobro strategijo optimizacije za iskalnike, je potrebno razumevanje delovanja iskalnikov v celoti. Slednji imajo specifične zahteve glede organizacije, označevanja in povezovanja spletnih strani. Če jih te izpolnjujejo, bodo indeksirane, ocenjene in prikazane v zadetkih za določeno iskano ključno besedo. Na katerem mestu se bo stran izpisala, pa je odvisno od številnih dejavnikov. Pri tem pomembno vlogo igrata originalnost vsebine in pravilna struktura. Ko se posvečamo tem platem spletne strani, govorimo o optimizaciji spletnega mesta (on-site SEO).

 

Obstaja tudi optimizacija izven spletnega mesta (off-site SEO), kjer Google in ostali iskalniki skušajo ugotoviti, kako verodostojna ali ustrezna je spletna stran v primerjavi z drugimi. Pogosteje, ko se naslov določene spletne strani in povezave nanjo pojavljajo v zapisih drugih spletnih strani, še posebej, če gre za prav tako ugledne strani, bolj priljubljena in verodostojna je tudi pri iskalnikih.

Nekaj številk

  • 71,3 % iskanj se zaključi z izbiro naravnega (ne plačljivega) rezultata na prvi strani zadetkov
  • 5,9 %  uporabnikov izbere rezultat na drugi ali tretji strani naravnega rezultata
  • prvih pet mest zabeleži 67,6 %, ostala mesta na prvi strani pa 3,73 % klikov