Optimizacija na spletnem mestu
16033
page-template-default,page,page-id-16033,bridge-core-2.0.8,ajax_fade,page_not_loaded,,paspartu_enabled,paspartu_on_bottom_fixed,qode-theme-ver-19.5,qode-theme-bridge,wpb-js-composer js-comp-ver-6.1,vc_responsive
 

Optimizacija na spletnem mestu

Tehnična in vsebinska optimizacija

Optimizacija na spletnem mestu so vse aktivnosti, ki se izvajajo na vaših spletnih straneh. Na vsebini torej – tekstu, slikah, videu in zvoku. Dobra vsebina je namreč tisto, kar zanima obiskovalce in je zatorej zelo pomembna tudi iskalnikom. Izpolniti pa mora dva kriterija – biti mora dovolj zanimiva in povezljiva.

Optimizacije se navadno lotevamo zaradi izboljšanja naše pozicije v spletnih iskalnikih. Torej prilagajamo vsebino in tehnične spremembe zato, da nas iskalni algoritmi bolje ocenijo. Pri tem pa ne smemo pozabiti, da konverzije v končni fazi izvedejo obiskovalci, ne iskalniki. Zato mora biti naš osnovni cilj optimizacija zanje, torej predvsem dobra uporabniška izkušnja.

 

Ne glede na to ali optimiziramo staro spletno mesto ali razvijamo novo, je naša prva naloga analiza ključnih besed. Nastopajo namreč v besedilu spletnih strani, povezavah, značkah, opisih, uporabimo jih pri oglaševalskih akcijah. Niso pa pomembne samo besede, ampak tudi njihova razporeditev in pogostost znotraj vsebine. Slednja naj bo relevantna in avtentična.

 

S tehničnega vidika moramo zagotoviti ustrezno strukturo strani, zemljevid spletnega mesta, preprečiti podvajanje vsebine in minimizirati manjkajoče strani. Ustrezno poimenovanje datotek prav tako prispeva k boljšemu opisu spletne strani.

Dejavnosti optimizacije na spletnem mestu

  • raziskava ključnih besed in konkurence
  • povezovanje ključnih besed in ciljnih strani
  • urejanje vsebine in pomembnih oznak spletnih strani
  • optimizacija notranjih povezav