Optimizacija izven spletnega mesta
16043
page-template-default,page,page-id-16043,bridge-core-2.3.6,ajax_fade,page_not_loaded,,paspartu_enabled,paspartu_on_bottom_fixed,qode-theme-ver-22.2,qode-theme-bridge,wpb-js-composer js-comp-ver-6.2.0,vc_responsive
 

Optimizacija izven spletnega mesta

Gradnja povezav ali vsebinski marketing?

Optimizacija izven spletnega mesta se nanaša na vašo avtoriteto na spletu, kot jo vidijo in ocenjujejo ostali spletni mediji. Preprosto rečeno, je gradnja spletnega ugleda. Je dolgotrajen proces pridobivanja kvalitetnih povratnih povezav do našega spletnega mesta.

V grobem lahko optimizacijo razdelimo na dva dela – gradnjo povratnih povezav ter koriščenjem socialnih medijev. Kaj izberemo je odvisno od niše v kateri delujete, razpoložljivih virov in ciljev.

 

Pridobivanje povratnih povezav višje rangiranih mest je ključnega pomena. Dandanes so iskalniki bolj osredotočeni na kakovost vsebine in raven sodelovanja spletnega mesta, kot na samo število povezav, ki kažejo na vaše strani.

 

Pomemben razvrstitven dejavnik postajata uporaba socialnih metrik in družbena angažiranost. Poleg avoritativnih povratnih povezav daje Google velik poudarek socialnim signalom, ki obdajajo vašo vsebino. Socialni odtis vašega spletnega mesta je v neposredni povezavi z vašim položajem, ne glede na medij, ki ga uporabljate.

Dejavnosti optimizacije izven spletnega mesta

  • analiza povezav vaše spletne strani in konkurence
  • gradnja vhodnih povezav
  • objava v pomembnih imenikih
  • članki, blogi, socialni mediji